Сите вести

  • Петтиот годишен UM Impact day „Homecoming“ ја зближува глобалната заедница преку еднаквоста, одржливоста и благосостојбата

    После 2019 година, вработените од 50 земји, на повеќе од 100 пазари и од преку 120 канцеларии, повторно се обединуваат на овој значаен ден. ЊУЈОРК – 21 јули 2022 година – UM, глобалната медиумска агенциска мрежа на IPG Mediabrands, денес го објави својот петти настан за грижа за заедницата, Impact Day – Homecoming. Започнат

  • fd53fce648

    UM Impact Day во знакот на солидарноста

    Вработените во преку 50 земји во кои работи глобалната агенциска мрежа UM го одбележаа Impact Day (Денот на влијанието), демонстрирајќи заедништво и солидарност со споделувањето на своите активности на социјалните мрежи преку хаштаговите #UMImpactDay и #UMBetterWorld. Како и минатата година, и овој UM Impact Day се одржува виртуелно поради пандемијата на вирусот Ковид-19. Новитет е тоа што оваа

  • Naslovna-750x375

    Млади лидери – Наталија Рунчева, Универзал Медиа Скопје: Успехот е неизбежен таму каде иновациите се спојуваат со искуството

    Агенциите дефинитивно треба да им дадат приоритет на тимовите кои се состојат од млади луѓе, од една, и етаблирани експерти од друга страна. Наталија Рунчева е раководител на дигиталниот оддел на агенцијата Универзал Медиа Скопје. Таа ѝ се придружи на агенцијата пред повеќе од две години како менаџер за дигитално огласување. Има работено на сите

  • 30581700_10214215090184596_611500938045161472_n

    Од стручна обука до посета на Facebook HQ во Даблин

    Агенцијата UM Скопје ја засилува соработката со дигиталниот гигант Да се посети главното седиште на еден од највлијателните социјални и технолошки гиганти во светот е желба на многу луѓе. Оваа желба неодамна стана реалност за вработените во мрежата на McCann Worldgroup кога Facebook ги отвори вратите од своето главно европско седиште во Даблин и им

  • magna um

    50 проценти од глобалното дигитално огласување се одвива на мобилните уреди

    Во последниот извештај за глобалниот огласувачки пазар, Магна – истражувачка агенција во рамките на IPG Mediabrands, предвидува раст на инвестициите во сферата на огласувањето за 3,7%, односно на 505 милијарди долари до крајот на 2017 год. Дигиталните медиуми ја надминаа телевизијата и го превземаа приматот во приходите од огласување. Во најголем дел, за тоа

  • um

    I&F MCCANN GRUPA во размена на искуства на Зимскиот Vivaldi CMO & CCO форум

    Тема на овогодинешниот Vivaldi форум се ПРОМЕНИТЕ Зимскиот Vivaldi CMO & CCO форум, кој ќе се одржи од 1. до 3. декември на Мокра Гора, ќе ги собере експертите од областа на маркетингот, комуникациите, медиумите и сродните индустрии, со цел размена на искуства и унапредување на струката во Србија и регионот. Селектор на овогодинешниот форум

  • 272086e294

    I&F McCann Grupa најуспешна агенциска мрежа на ревијата BalCannes

    На регионалната ревија на најдобри кампањи “BalCannes”, агенциите кои работат во рамките на I&F McCann Grupa имаа најголем број кампањи, дури шест во 25-те најдобри проекти. Жирито од новинари по прв пат ја додели наградата за Најдобар проект на кампањата „Лав пуканки“ на агенцијата McCann Белград. „Наградата за нашата кампања „Лав пуканки“ е награда за

  • wp-news12

    Одржана Pitch Academy за регионалните стратешки тимови на агенцијата UM

    Во рамките на Pitch Academy, претставниците на IPG Mediabrands мрежата, во Белград одржаа обука за регионалните тимови на агенцијата UM. Обуката ја водеа Howard Nead, Chief Growth Officer во IPG Mediabrands и Stefan Burford, Chief Strategy Officer во IPG Mediabrands, кои во текот на изминатите години значајно допринесоа за развојот на стратешките и мултидимензионалните

  • wp-katarinakostic1

    Катарина Костиќ: Ако мислевте дека медиумските агенции се здодевни, страшно се лажете

    Денес луѓето не можат да издржат ниту секунда, а да им е здодевно. Сакаат да го исполнат своето слободно време и да поминат повеќе време со медиумите од било кога порано Во рамките на едукативната програма AcademIAA, Катарина Костиќ, регионален директор за развој за медиумски операции во рамките на UM, одржа предавање под назив “Зошто

  • wp-biljana_kolakovic1

    Биљана Колаковиќ: Формула за стекнување доверба

    Читаме и толкуваме податоци и ги користиме да препознаеме кои движечки моменти се важни за животот на потрошувачите. Интервју со Биљана Колаковиќ, Регионален директор на UM, за списанието Diplomacy&Commerce на тема Тајната формула на комуникациите Universal Media (UM) верува дека работата на медиумската агенција на 21 век е да ја раскаже приказната за производот и да

12